Σύνδεση

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

5 θετικές επιδράσεις ενός CRM

  • Posted on:  Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014 00:00
  • Written by 

Η στατιστική μας δείχνει ότι τα οφέλη ενός CRM φαίνονται ξεκάθαρα στα κέρδη και στην απόδοση της επένδυσης σε μια επιχείρηση.

Αυτά είναι 5 από τα εμφανή οφέλη στα κέρδη:

1. Οι υπάρχοντες πελάτες είναι 120% πιθανότερο να αγοράσουν ξανά

Αυτό είναι το σημείο που οι προσπάθειες των πωλήσεων πρέπει να εστιάσουν. Αν ποτέ βρεθείτε στην ανάγκη να πρέπει να πιάσετε έναν στόχο πωλήσεων, κοιτάξτε σε αυτό το πελατειακό τμήμα πρώτα.

2. Οι νέοι πελάτες κοστίζουν 5 φορές περισσότερο από τους παλιούς πελάτες

Το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι 5 φορές μεγαλύτερο από το κόστος διατήρησης των παλιών πελατών. Πολλές φορές βλέπουμε μόνο τα άμεσα αποτελέσματα των νέων πελατών, ενώ παραβλέπουμε την αξία των παλιών μας πελατών. Για τη σωστή διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες χρησιμοποιούμε CRM συστήματα, εξοικονομώντας έτσι χρήμα και χρόνο.

3. Οι λίστες email διαδρούν 75% καλύτερα

Είναι αλήθεια, όλοι οι εγγεγραμμένοι στα newsletters και στις σελίδες κοινωνικών δικτύων, είναι 75% πιθανότερο να γίνουν πελάτες σε σχέση με άλλους πιθανούς υποψήφιους. Στις λίστες συμπεριλαμβάνονται οι συστάσεις, οι επαφές και γενικά οποιοσδήποτε έχει δείξει έστω και μικρό ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Επικοινωνήστε με αυτούς τους ανθρώπους. Μπορεί να μην αγοράσουν αμέσως, αλλά θα θέλατε να είστε η πρώτη επιχείρηση που θα τους έλθει στο μυαλό όταν χρειαστούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

4. Μια μείωση της απώλειας πελατών κατά 5%, αυξάνει τα κέρδη 25-125%

Εντυπωσιακό ε; Ανάλογα με τον κλάδο τα κέρδη μπορούν να αυξηθούν από 25 ως 125%. Είναι το πιο απλό μεγάλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τα κέρδη σας.

5. Μια αύξηση της διατήρησης πελατών κατά 2%, είναι σαν να μειώνεις τα έξοδα κατά 10%

Ας βάλουμε λοιπόν κάτω όλα αυτά τα οφέλη ενός CRM για να δούμε πόσα εξοικονομούμε. Ας υποθέσουμε ότι κάθε χρόνο έχουμε απώλειες παλιών πελατών κατά 15%. Αν καταφέρουμε να μάθουμε γιατί φεύγουν οι πελάτες και λύσουμε το πρόβλημα, πιθανόν να μειώσουμε την απώλεια σε 5%. Ας υποθέσουμε ότι είχαμε αύξηση κερδών κατά 50%. Επίσης έστω ότι αποκτήσαμε νέους πελάτες και αυξήσαμε τη διατήρηση πελατών κατά 2%, που σημαίνει ότι μειώσαμε τα έξοδα κατά 10%. Στη συνέχεια, διαθέσαμε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία στους υφιστάμενους πελάτες μας κι έτσι μας κόστισε 5 φορές λιγότερο να πουλήσουμε το προϊόν/υπηρεσία. Στη συνέχεια εστιάσαμε στις λίστες email και καταφέραμε και μετατρέψαμε αρκετούς από τους εγγεγραμμένους σε πελάτες. Πως σας φαίνονται αυτά τα οφέλη του CRM; Νομίζω πάρα πολύ καλά!

Διαβάστηκε 5573 φορές Τελευταία τροποποίηση την Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014 16:32