Εξυπηρέτηση πελατών | CRM Features

  Αρχική/Υποστήριξη πελατών

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και υπηρεσιών προϋποθέτει ποιοτικά εργαλεία. Το Online CRM παρέχει σύστημα διαχείρισης tickets, σύστημα διαχείρισης γνώσης, πύλη εξυπηρέτησης πελατών, αναφορές, υποστηρικτικά στατιστικά και πολλά άλλα. Έτσι η ομάδα υποστήριξης της επιχείρησής σας θα μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών.

Το Online CRM παρέχει ποιοτικά στοιχεία Υποστήριξης Πελατών, όπως π.χ. η Διαχείριση Ticket (παράπονα, αιτήματα κλπ), η Διαχείριση Γνώσεων, η Πύλη Εξυπηρέτησης Πελάτη, οι Αναφορές και τα Υποστηρικτικά Στατιστικά, ιδιαίτερα χρήσιμα για τις ομάδες υποστήριξης. Μπορεί επίσης κάποιος να χρησιμοποιήσει και άλλα σχετικά αρθρώμα, όπως π.χ. τα Προϊόντα, η Διαχείριση Δραστηριοτήτων, το Ημερολόγιο, η Διαχείριση Επαφών κλπ.

Βασικά αρθρώματα

  • Διαχείριση Tickets
  • Γνωσιακή Βάση
  • Πύλης Εξυπηρέτησης

Διαχείριση Ticket

  • Παρακολούθηση των αιτημάτων και παραπόνων πελατών από την αρχή ως το τέλος σύμφωνα με τη διαδικασία εξυπηρέτησης της επιχείρησης
  • Σύνδεση των tickets με τους λογαριασμούς, τις επαφές, τα προϊόντα και τα άλλα αρθρώματα, ώστε να γίνονται πιο κατανοητά τα θέματα
  • Δημιουργία πλήρως προσαρμοσμένων όψεων ανά απαίτηση
  • Παροχή λύσεων στα tickets που υποβάλλονται μέσω της Πύλης Εξυπηρέτησης
  • Αυτόματη ενημέρωση για την πορεία των tickets μέσω E-mail
  • Δημιουργία πλήρως προσαρμοσμένων αναφορών ticket
  • Δημιουργία στατιστικών εξυπηρέτησης πελάτη ώστε να υποστηρίζονται τα στελέχη στο σχεδιασμό καλύτερων διαδικασιών εξυπηρέτησης
  • Δημιουργία ειδικών πεδίων σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες

Γνωσιακή βάση

  • Διαχείριση Γνωσιακής Βάσης ως προς τα προϊόντα σε έναν κεντρικό χώρο για καλύτερη επίλυση των προβλημάτων στον ελάχιστο δυνατό χρόνο
  • Σύνδεση άρθρων με tickets και προϊόντα
  • Παροχή πρόσβασης στη Βάσω Γνώσεων μόνο μετά από έγκριση
  • Επικαιροποίηση των άρθρων στο CRM βάσει των προτάσεων και των σχολίων των πελατών

Πύλη Εξυπηρέτησης

  • Πλήρως προσαρμόσιμη μέσω του website
  • Ασφαλής πρόσβαση στην Πύλη
  • Αναζήτηση στη Βάση Γνώσεων πριν την υποβολή tickets
  • Συνεχής βελτίωση της ποιότητας της Βάσης Γνώσης μέσω των συζητήσεων
  • Αυτόματη ειδοποίηση του πελάτη για την πορεία των ticket μέσω E-mail
  • Παρακολούθηση των tickets μέσω συζητήσεων
Πωλήσεις

Κλείστε περισσότερες δουλειές. Δουλέψτε σαν ομάδα και ασχοληθείτε με ό,τι αξίζει.

Μάρκετινγκ

Φέρτε καλύτερα αποτελέσματα. Οργανώστε τα δεδομένα για καλύτερες αποφάσεις.

Υποστήριξη

Ενθουσιάστε περισσότερους πελάτες. Προβλέψτε κι επιλύστε εγκαίρως τα ζητήματα.

Χαρακτηριστικά

Το Online CRM είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό CRM. Με ένα πλήθος εργαλείων μεγαλώνει μαζί σας!

 

Αυξήστε τις πωλήσεις σας γρηγορότερα!

Με το Online CRM λειτουργούν εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Τώρα και η δική σας.
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline