Επαγγελματική ιδιωτική επικοινωνία Ένα μέρος όπου οι πελάτες διαχειρίζονται όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που τους αφορούν.

portal dashboard

Η ιστορία της σχέσης σας γρήγορα

Η πύλη εξυπηρέτησης δείχνει στους πελάτες που έχουν συνδεθεί στοιχεία από το ιστορικό της σχέσης τους μαζί σας. Μπορείτε να επιλέξετε να τους αφήσετε να βλέπουν την κατάσταση των αιτημάτων που σας υπέβαλαν πρόσφατα, προσφορές, τιμολόγια και άλλες πληροφορίες που έχετε συνδέσει με αυτούς στο CRM.

Ανταλλάξτε αρχεία

Οι πελάτες μπορούν να μοιραστούν έγγραφα κι αρχεία απευθείας μέσω της πύλης εξυπηρέτησης, ελαχιστοποιώντας έτσι την ανάγκη για συνεχόμενα emails στα οποία χρειάζεται χειροκίνητα να επισυνάπτουν διαρκώς αρχεία.

file upload
portal faq

Βάση Γνώσεων: γρήγορη πρόσβαση σε κοινές ερωτήσεις

Η πύλη εξυπηρέτησης έχει άμεση πρόσβαση στη γνωσιακή βάση της εταιρείας σας κι έτσι διασφαλίζεται ότι απλές ερωτήσεις δεν αναλώνουν πολύτιμο χρόνο από την ομάδα εξυπηρέτησης.

Δημιουργήστε και ενημερώστε αιτήματα

Αν η Βάση Γνώσεων δεν επαρκεί για να επιλύσει ένα θέμα, οι πελάτες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα και να επισυνάψουν αρχεία απευθείας μέσα από την πύλη εξυπηρέτησης. Μετά μπορούν να επιστρέψουν για να δουν την κατάσταση των αιτημάτων τους και να ενημερώσουν με πληροφορίες σύμφωνα με τις ανάγκες.

new ticket
Πωλήσεις

Κλείστε περισσότερες δουλειές. Δουλέψτε σαν ομάδα και ασχοληθείτε με ό,τι αξίζει.

Μάρκετινγκ

Φέρτε καλύτερα αποτελέσματα. Οργανώστε τα δεδομένα για καλύτερες αποφάσεις.

Υποστήριξη

Ενθουσιάστε περισσότερους πελάτες. Προβλέψτε κι επιλύστε εγκαίρως τα ζητήματα.

Χαρακτηριστικά

Το Online CRM είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό CRM. Με ένα πλήθος εργαλείων μεγαλώνει μαζί σας!

 

Αυξήστε τις πωλήσεις σας γρηγορότερα!

Με το Online CRM λειτουργούν εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Τώρα και η δική σας.
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline