Websites Ξενοδοχείων: πληροφόρηση=απόδοση

  Αρχική/Νέα/Γενικά/Websites Ξενοδοχείων: πληροφόρηση=απόδοση

Websites Ξενοδοχείων: πληροφόρηση=απόδοση

Στο παρελθόν οι πελάτες των ξενοδοχείων πραγματοποιούσαν κρατήσεις δωματίων μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου ή φαξ, διαδικασίες οι οποίες είναι χρονοβόρες, με μειωμένη αποδοτικότητα και χωρίς αμεσότητα.

Με την ανάπτυξη του Internet, τόσο η αναζήτηση πληροφοριών όσο και η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών ξενοδοχείων άλλαξε σημαντικά. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις μέσω Internet άμεσα, οποιαδήποτε ώρα, σε οποιοδήποτε μέρος και επιπλέον να λάβουν την ίδια στιγμή απάντηση για το αίτημά τους.

Στην Ελλάδα πολλά ξενοδοχεία, ανταποκρινόμενα στην αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, δημιούργησαν websites προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να κερδίσουν ένα μερίδιο της αγοράς αυτής. Πλέον, το διαδίκτυο παίζει σημαντικό ρόλο ως κανάλι επικοινωνίας και επιχειρηματικών συναλλαγών μεταξύ των ξενοδόχων και των πελατών.

Οι ανάγκες των πελατών είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για το σχεδιασμό και τη λειτουργία των websites του τουριστικού και ξενοδοχειακού τομέα. Οι επισκέπτες θα ανταποκριθούν θετικά και τελικά θα επιλέξουν μια επιχείρηση, αν το website της μπορεί να τους παρέχει χρήσιμες υπηρεσίες και πληροφορίες από τις οποίες μπορούν να επωφεληθούν.

Δυστυχώς, πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμη επαρκείς γνώσεις ώστε να δημιουργήσουν ένα χρήσιμο website. Μερικά ξενοδοχεία έχουν βάλει πολλές πληροφορίες στους ιστότοπους τους, αλλά αυτές είτε δεν αρκετά χρήσιμες, είτε δεν είναι οργανωμένες σωστά. Επίσης, μερικά websites ξενοδοχείων δεν ενημερώνονται τακτικά (update). Οι απηρχαιωμένες πληροφορίες κάθε άλλο παρά θετικές είναι για το image ενός ξενοδοχείου.

Ποιες είναι, όμως, οι χρήσιμες πληροφορίες σε ένα ξενοδοχειακού website;

Λόγω του πρόσφατου της διαδικτυακής τεχνολογίας, οι σχετικές επιστημονικές μελέτες που έχουν γίνει είναι περιορισμένες. Ωστόσο, ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα εξάγονται από αυτές. Καταρχήν, όλοι οι μελετητές αναγνωρίζουν ότι τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών websites ομαδοποιούνται σε γενικές κατηγορίες – κλειδιά. Επίσης, διαφαίνεται ότι η απόδοση των websites των ξενοδοχείων είναι ανάλογη της κατηγορίας του ξενοδοχείου, δηλ. καλύτερη απόδοση για τα ξενοδοχεία 5 αστέρων, ακολουθούν αυτά της 4ης κοκ.

Δείτε όλο το άρθρο με τους συγκριτικούς πίνακες εδώ: Websites ξενοδοχείων

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline