Σύνδεση Εγγραφή

Σύνδεση στο λογαριασμό σου

Όνομα Χρήστη
Συνθηματικό *
Να με θυμάσαι

Δημιουργια λογαριασμου

Τα πεδία με το αστεράκι (*) είναι υποχρεωτικά.
Όνομα
Όνομα Χρήστη
Συνθηματικό *
Επιβεβαίωση Συνθηματικού *
Email *
Επιβεβαίωση email *

Lead vs Prospect vs Contact - Σύσταση, Προοπτική, Επαφή

  • Posted on:  Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016 20:51
  • Γράφτηκε από τον 
Lead vs Prospect vs Contact - Σύσταση, Προοπτική, Επαφή - 5.0 out of 5 based on 127 votes

Όροι που καθημερινά ακούγονται στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις κι όμως δεν είναι εύκολο να προσδιορίσεις. Εμπεριέχονται βαθιά στις επιχειρησιακές διαδικασίες και συνιστούν ειδική ορολογία για κάθε επιχείρηση ή ακόμα και για κάθε τμήμα της ξεχωριστά.

Ταυτόχρονα έρχονται και τα διάφορα CRM συστήματα, δίνουν κι αυτά τη δική τους ορολογία και κάνουν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα.

Ερευνώντας το θέμα περισσότερο, θα δεις ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το ποιος από αυτούς τους όρους είναι πιο ώριμος/προχωρημένος στη διαδικασία πώλησης. Ποιος είναι πιο κοντά δηλαδή στο κλείσιμο μιας πώλησης.

Κάποιοι λένε ότι οι Συστάσεις (Leads) είναι οι εγκεκριμένες Προοπτικές (Prospects), άλλοι λένε ότι οι Προοπτικές δημιουργούνται από Συστάσεις κι άλλοι ότι είναι το ίδιο πράγμα. Άλλοι επίσης λένε ότι και οι Επαφές είναι το ίδιο πράγμα με τις Συστάσεις, ενώ άλλοι εμπλέκουν στη συζήτηση και τις Ευκαιρίες (αυτές θα τις αναλύσουμε σε άλλο άρθρο). Το σημαντικό πάντως είναι οι όροι αυτοί να χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο μέσα σε μια επιχείρηση. Το να μην συμβαίνει αυτό μπορεί να είναι πολύ επιβλαβές.

Τι είναι τελικά αυτό που συνιστά μια Σύσταση και τι αυτό που συνιστά μια Προοπτική; Που ακριβώς βρίσκονται αυτοί οι όροι μέσα στο Κανάλι Πώλησης; Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ξεκάθαρες απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Ας εξετάσουμε στη συνέχεια τα χαρακτηριστικά αυτών των όρων και τις μεταξύ τους διαφορές: 

Αυτό είναι το πρώτο άρθρο-μάθημα από μια σειρά εξειδικευμένων μαθημάτων για τους συνδρομητές μας. Θα πρέπει να συνδεθείτε ή να έχετε λάβει το σύνδεσμο μέσω email ώστε να μπορέσετε να δείτε τη συνέχεια. 

Διαβάστηκε 1170 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016 12:12

2 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου Γιάννης Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016 16:35 δημοσιεύθηκε από Γιάννης

    Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τον όρο Lead (Σύσταση) και Contact (Επαφή). Ο όρος Prospect δεν μεταφράζεται και τόσο καλά στα Ελληνικά και για αυτό νομίζω χρησιμοποιείται λιγότερο. Σε γενικές γραμμές ένα Prospect είναι ένα Lead πριν κλείσει μια πώληση και για απλούστευση πολλοί το "παρακάμπτουν" χρησιμοποιώντας απευθείας τον όρο Contact (Επαφή) ως εξέλιξη ενός Lead.

  • Σύνδεσμος σχολίου Αναστασία Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016 16:17 δημοσιεύθηκε από Αναστασία

    Πολύ καλό και επεξηγηματικό άρθρο. Εμείς τους λέμε όλους Leads στην εταιρεία μας. Το Prospects το χρησιμοποιούν κάποιοι απ'ότι ξέρω εννοώντας το ίδιο πράγμα.

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.